#1 Skrevet Oktober 29, 2015 Hei, har montert AAN i en s4 og denne får byger der den ryker noe vanvittig. Dette er stort sett når den er kald og det ser ikke ut til å minke på hverken olje eller vann. Motor går ellers meget pent og trykkgaten er tett. Noen som har noen gode ideer? takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2015 Min gamle s4 oppførte seg sånn, når innmaten i cat løsnet. Av og til snudde immaten seg noe, og da kom røyken. (tykk grå røyk). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2015 Hei Rune, takk for svar. Her er det nok ingen cat lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2015 Om det ikke minker på vannet, er det nok bare sånn det skal være. Er jo fuktig årstid nå også, da. Synes S4'n min også ryker mye ved oppstart innimellom, men det gir seg oftest kjapt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2015 Det er til tider så mye at du ikke ser bak. Skal se om eg får filmet dette neste gang eg det skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2015 Hei, jeg har full 3" eksos på min. Nå utover høsten ryker den etter min mening MYE ved oppstart. Jeg vil tippe været har mye og si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...