#1 Skrevet Oktober 29, 2015 Som topic sier: Hva har folk skrevet inn i vognkortet på sin a4 b6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2015 Hadde 8,5x19 , ET35 og 235/35-19 innskrevet i min gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2015 Måtte du ha papirer på felga for å få dem skrevet inn i vognkortet? Er samme oppsett som jeg kjører på min og vurderer time på BT for å godkjenne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2015 (endret) Hum , det var det ja... (5år siden) , Tror det holdt med at dekk og felg var innenfor kravene mtp rulleomkrets og ET hvis jeg husker rett Husker bare det gikk utrolig smidig å greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2015 Jeg har 8,5x19" med ET35 i vognkortet med 215/35-19 dekk. Har TÜV papirene på felgstørrelsen liggende om noen ønsker. Står at 225 er minste bredden i de papirene, men ble godkjent uten problem med 215. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2015 Skulle gjerne hatt mine felger inn i vognkortet, går kanskje lettere med papira du har Alexander? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2015 For å få felgene innskrevet i vognkort så må ET være innenfor +-7.5mm, rulleomkretsen kan avvike med +-5% fra orginaldekk og felgstørrelse og felgene kan ikke stikke utenfor hjulbuene. I disse tilfellene så får en skrevet inn i vognkortet uten noen annen dokumentasjon. Men egentlig så trenger dem ikke skrives inn da felgene er lovlig på bilen når dem kriteriene er oppfylt. Om ET er utenfor +-7.5mm så kan dem også skrives inn, men da må en ha TUV papirer på felgene som er for dem spesifikke felgene og den spesifikke biltypen en selv har. en kan ikke bruke andre sine tuv-papirer som er på samme felgstørrelse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2015 Skulle gjerne hatt mine felger inn i vognkortet, går kanskje lettere med papira du har Alexander? Sendte deg en mail Lena. Jeg fikk disse papirene fra en annen her inne på forumet. Står ikke noe spesifikt om merke eller felgtype. Er bare generelle papirer for felg og dekk størrelse til ganske mange Audier. SVV på Hønefoss godtok disse uten å blunke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2015 Tester dem til våren. La om til vinterdekk i dag. Men uansett kjekt å ha papirer liggende klart. Tusen takk Alexander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2015 Har 225/35-15 med 8,5x19 et30 i vognkortet :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...