Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte å sjekke interessen for et originalt Audi color edition-paket!? TRESER

 

Har komplett med front- og bak-leppe.

Passer rett på originale fangere. Frontleppen sitter på original coupe/cab typ89 fanger.

 

 

Har kun funnet en annen frontfanger. og da i tyskland(ebay) og den ligger til 444.44EUR (underkant 4200NOK)

Og kun funnet to baklepper. da også kun i tyskland(ebay) og de ligger til 200EUR (underkant 1900NOK)

 

Da dette er veldig sjeldne deler. legger jeg de ut for samme pris. Men da slipper man jobben med frakt fra tyskland.

 

evt en samlet pris på 5500,-

 

det er da altså framfanger typ89 coupe/cab + leppe og bakfanger typ89 coupe/cab + leppe som selges.

 

bakfanger mangler fester. ellers ingen sprekker i noe av det.

 

 

delene er lakkert i svart audi metallic. husker ikke fargekoden i farten, men må sikkert lakkeres opp uansett :)

Bud?

ColourEdition_Page1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Martin, disse delene limes utpå original fanger sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt riktig. Leppen foran sitter allerede på en coupe fanger. Og Leppen bak har jeg liggende løst.

Det begynner å bli ganske sjeldne deler etter hva jeg kan skjønne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har typ89 men sedan. Fangeren på typ89 coupe er jo egentlig en B4 fanger. De passer om en annen bortsett fra i overgang til skjermbuen, men denne leppen limes på under sporet som går i fangeren, stemmer ikke det? Så kan jo hende det passer selv om det er en annen fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ligger helt opp til sporet som går parallelt med blinklys/spredere:) passer egentlig veldig fint på spør du meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.