#1 Skrevet Oktober 30, 2015 Har en Transporter T5 uten tåkelys. Kjøpt ny bryter med tåkelys funksjon. Men hvor kobler jeg meg inn ? Må en ta ut styring til rele fra bryter eller finnes det ferdig utgang feks i sikkring/rele boks i motor rommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2015 Anbefaler å kjøpe ferdigpakke fra Martin på koolart. Regner med det følger med instruks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2016 Jeg tenker også å montere tåkelys, og har et par spørsmål noen forhåpentlig vet svaret på Bilen er bruktimportert og har ikke auto kjørelys. Fikk satt lys på den med å sette parklys sammen med terminal 15 via vagcom. Men da kun parklys og ikke nærlys når bryteren står i 0. Kunne godt tenkt meg å hatt tåkelys som DRL. Har ikke behov for å ha bryter med tåkelys om jeg ikke trenger å bytte. Eneste jeg vil er at tåkelysa skal lyse når bryter står i pos 0. Noen som vet om det er en utgang noenplass for DRL? Eller annen måte jeg kan få dette til på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2016 edit: Fant DRL utgangen. Jaggu var det likt som på 90 tallet med en egen kabel ut direkte fra lysbryter. Dog heter den TFL og ikke DRL. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...