Oslo Lokallags Vintertreff Peppes Metro 2015/2016

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått satt meg ned å tenkt ut en plan for vintertreff for denne vinteren.

Vi kjører en litt annen vri denne gangen med treff hver 3. mandag i måneden. Altså kun ett treff pr. måned og kun på Metrosenteret Lørenskog, først på Peppes, så i garasjen for dekksparkings.

 

Treffdatoer: 16/11, 28/12, 18/01(2016), 15/2, 21/3 og 18/4 som siste.

 

Klokken 19:00

 

For de som ikke har vært på vintertreff hos oss før kommer du deg til Metro ved følgende beskrivelse:

 

FRA OSLO

Følg E6 mot Trondheim. Følg skilt mot Akershus univ. Sykhus, og ta av inn på R 159. Følg skilt mot Losby, Vallerud, Skårer Kjenn. Ta til venstre i rundkjøringen tredje avkjøring, og inn på Solheimveien. Kjør rett frem i første rundkjøring, og ta så til høyre i rundkjøringen ved Bussterminalen, og ta så til venstre i minirundkjøringen ved Esso Bensinstasjon. Du er nå fremme ved Metro, og kan velge å parkere på vår utendørsparkering eller i vårt p-hus.

 

Håper å se så mange av dere som mulig denne vinteren. Vi vil nok kjøre en pizzakveld utpå nyåret, så stay tuned!

 

-Daniel

Leder Oslo Lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 28/11 så mener du 21/12 eller 28/12?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 28/11 så mener du 21/12 eller 28/12?

 

Ja, det har du helt rett i. Redigerer nå jeg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikke datoene. Tror ikke jeg får dukket opp før i Januar =(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikke datoene. Tror ikke jeg får dukket opp før i Januar =(

 

Det vil nok aldri passe for alle. Ekstremt vanskelig å finne noe som alle kan møte på. Så jeg dro bare noen datoer og håper på det beste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil nok aldri passe for alle. Ekstremt vanskelig å finne noe som alle kan møte på. Så jeg dro bare noen datoer og håper på det beste.

 

Vet. Tenker jeg skal komme neste uke, men har operasjon tidlig den dagen, så mest sannsynelig ligger jeg i sofaen som en latsabb og ser på tv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Gyldig grunn det da :)

 

Om det skulle være noen som tar turen 28/12 stiller vi med en romjuls-snack. Tar en avstemming på hvor mange som kommer når det nærmer seg jul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært med på disse treffene før, så et dumt spørsmål: hvilket klokkeslett møtes dere på de datoene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært med på disse treffene før, så et dumt spørsmål: hvilket klokkeslett møtes dere på de datoene?

 

Oppdatert med klokkeslett. Har visst vært i koma når jeg laget tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen i morgen? Noen med vagcom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen i morgen? Noen med vagcom?

 

Du har nr mitt. Du vet det er bare å sende en mld ;)

 

Tvilsomt jeg kommer imorgen, etter hva jeg skrev sist her. Stiller kraftigere opp over nyåret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen i morgen? Noen med vagcom?

 

Jeg kan komme og ta med vagcom, så lenge du bekrefter at du kommer? Vil helst slippe og kjøre fra Sandvika om ingen andre møter opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker ikke i dag, ble opptatt med noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg. Så får vi se hvor mange vi blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg. Så får vi se hvor mange vi blir.

 

Supert! Kjører nå og er vel fremme noen minutter over 19.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter her og blomstrer. Noen har glemt å bestille bord så vi får ikke møterommet eller rabatten vi har pleid å få

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt tid til å bestille noe bord eller fått noen rabatter. Tviler på at jeg får det siden oppmøtet på mandagtreff har vært ganske laber. Om noen vil snakke med de på Peppes ang. rabatt så er det fint :) Ellers er det nok av plass der for å samles rundt et bord vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ! Blir mitt første treff og vil gjerne ha både klistremerker og en skilt plate :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ! Blir mitt første treff og vil gjerne ha både klistremerker og en skilt plate :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pr. mine beregninger (og post nummer 1 i tråden) er det treff i morgen. Er det noen som tar turen? Jeg er litt usikker på om jeg får tatt turen, men kanskje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ikke begynne å møtes på McDonalds, Lørenskog, på mandager kl 19.00 snart ?

Vi bør begynne for eksempel mandag 2. mai kl 19.00, foreslår jeg. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ikke begynne å møtes på McDonalds, Lørenskog, på mandager kl 19.00 snart ?

Vi bør begynne for eksempel mandag 2. mai kl 19.00, foreslår jeg. Hilsen

 

Jeg er enig med deg, John. Har nok dessverre tatt en pause fra lokallaget, men jeg åpner opp en tråd for mandagstreffene i sommersesongen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.