#1 Skrevet November 1, 2015 Hei, På mandag forrige uke fikk jeg opp varsel om lavt oljeniva. Kjøpte olje og kjørte videre til jobb. Før jeg kjørte hjem så peilet jeg oljen som riktig nok var lavt. fylte på til ca halveis på måleskalaen på peilepinnen og dro hjemmover. Alt var fint fram til Torsdagsmorgen, da kom varselet opp igjen. Peilet oljen å det visste at det var lite olje (igjen). Fylte på en skvett da også. Gikk fint fra jobb på torsdag og til jobb på fredag. Men peilet oljen før jeg dro fra jobb på Fredag åsså var den på minimum igjen. Det virker som det forsvinner under kjøring? Ingen flekker på bakken, og ingen tegn til blårøyk. Oljen på peilepinnen er det normal farge på. Er det noe vanlig problem på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2015 Sjekk oljeånding, et vinkelrør rett over oljefilter. Dette knakk på min. Litt trangt å komme til, en fordel å fjerne innsug. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...