#1 Skrevet November 2, 2015 (endret) Har som nevnt ein tilleggsvarmer på ein T5 1,9 tdi som starter og går når den vil. Den kan begynne å gå lenge etter at motor er avslått, i einkelte tillfelle har den gått heile natta og tømt batteriet . Det er og hendt at den begynner å gå når sentrallåsen blir opplåst Til orientering er dette den tilleggsvarmeren som er standard på slike dieselbiler, og ikkje den som kan kan programeres/slås av og på av brukar. Møller meinar at heile varmaren bør bytast, er det den einaste løysinga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2015 Jeg hadde lignende problem på min. Da byttet de elektronikken til varmeren. Usikker på om selve varmeren ble byttet. Men jeg har den typen jeg kan slå av og på selv. Du får høre om de kan bytte bare elektronikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2015 Møller byter heile varmaren, ikkje berre elektronikken. Kostar minst 15000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2015 Løysingen inntil vidare blir å dra ut sikringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2015 Møller byter heile varmaren, ikkje berre elektronikken. Kostar minst 15000,- "Elektronikken" er ene halvdelen av varmeren og alt må ut uansett. Mulig de vil skifte alt for å være sikker, men kan jo også være det ligger noe feil i den andre viftedelen også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2015 Stemmer nok det, alt må ut uansett så då skifter dei nok alt sammen når først alt er ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2015 Grei forskjell i pris på bare styreenhet kontra hele saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...