#1 Skrevet November 2, 2015 (endret) Helst 2000-2001 modell. 2.7 bi turbo. Avant. Lite eller ingen rust, og helst så orginal som mulig både motor og resten av bilen. Eller en som er fikset litt på, men ikke skrudd i filler av en galematias. Som alle andre vil jeg ha en med så lite km som mulig og i god stand, det beste er hvis det er en entusiast som har hatt den, da er de som regel tatt godt vare på er vel nesten som å vinne i lotto, men er verdt å prøve Automat eller manuel spiller ingen rolle. Send PM hvis dere vet om noen eller har en selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2015 Den røde sedan'n som ligger på finn har jeg tittet på. Den er i veldig bra stand og er 100%original. Er desverre ikke facelift, men ville vurdert den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2015 Den røde sedan'n som ligger på finn har jeg tittet på. Den er i veldig bra stand og er 100%original. Er desverre ikke facelift, men ville vurdert den Tusen takk for innspill, glemte å si Avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...