#1 Skrevet November 2, 2015 Skal ha på coilovers på min '91 Golf mk2. Vil da bytte ut fjørbeinslagerne i samme slengen. Har kikket en del på Powerflex sine foringer, men finner ikke til mk2.. Vil fjørbeinslagerne fra mk3 passe? Visst ikke, finnes det bedre alternativ enn orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2015 Golf 3 passer tror jeg ser folk "bygger" om til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2015 Ser noen setter på fra G60 også.. Men sku visst 100% sikkert om det passer med polyforinger fra mk3 før jeg bestiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2015 snakker vi forran eller bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2015 snakker vi forran eller bak? Foran ja Bake finns i poly 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2015 G60 passer og er visstnok forsterket (stemmer nok at det er en forskjell, for fikk ikke opp de som alternativ til bilen min) og lavere enn de vanlige. VR6 passer også, men de er høyere enn de til mk2 og da blir det uaktuelt for meg. Jeg kjøpte Febi til G60 denne gangen her, så får vi se hvor lenge disse holder:) Litt info om de fra VR6 her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2015 Takk Da har jeg bestilt til G60 fra febi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2015 De til g60 har jo passat delenr. og er vel en del stivere. jeg har de på golfen min. funker greit. merker nada forskjell. annet enn at de ikke synker så mye som vanlig golf lagre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2015 Eneste forskjellen er at de til G60 og VR6 skal vare lengre, for er som kjent ikke ukjent at fjørbeinslagrene ryker i tide og utide på Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2015 forskjellen ligger nok ikke i at de skal vare lengre men tåle mer vekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2015 Og derfor varer de lengre på lette biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...