#1 Skrevet November 2, 2015 (endret) Hei ! Etter at jeg parkerte etter en kjøretur med Passaten i dag hadde jeg litt merkelig turbotrykk. Legger ved video - Gir sakte gass helt til turbotrykket "dumper" og turtallet øker, kan høres på på videoen. Motor er helt orginal, sett bort fra åpent filter... Det er 131hk AVF motor Turbotrykksmåler er hentet fra innsug, darkside EGR-delete Takknemlig for alle tips ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2015 Lekkasje i trykkrør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2015 Skal vel ikke bygge trykk på tomgang, uten belastning, særlig ikke med trykklekasje ? Tror ikke jeg mangler trykk/effekt under kjøring. Treg mekaniske på turbo ? Hva er symptomer på dårlig N75 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2015 Hva med VNT styringen da? Satt seg fast pga sot kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2015 Ja det er mulig - Hvordan får jeg sjekket denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2015 Sjekk om du får bevegd noe på staget fra vaccumklokken på turboen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2017 OEM garrett montert og god som gull. Tydeligvis treg vnt som ble nevnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...