#1 Skrevet November 4, 2015 (endret) AAN ventildeksel og coildeksel, pulverlakkert sort: 1000 Høyre lykteglass RS2: 700 Svinghjul (enkeltmasse?): 1000 Vannrail (modifisert) og termostathus: 500 Lokk for bunnpanne: 300 Slange innsugsrør-spjeld: 300 Oljefilterhus: 400 Svingningsdemper (7A/3B?): 400 Hallgiver AAN - skjøtet ledning - utestet - ingen garanti: 300 Løpehjul m/feste, drev, brakett, regreimdeksel: 400 Brakett for foring i front/klimapumpe: 300 Et sett H&R-fjærer til S2 Avant - 500 Komplett 3" eksos til Audi RS2 - 3000 - Uten katalysator, med slitasje. Må bytte flexirør, nytt følger med. Bare å komme med bud, prisene er for det meste vill gjetting Kan leveres i trondheimsområdet eller sendes mot forskuddsbetaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2015 Bump! Har også et sett med AAN råder og stempel, uten stempelringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2015 Heisann. Selger du braketten/holderen til oljefilteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2015 Jess, jeg har merket det som oljefilterhus, 400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2015 Hei jeg kunne tenkt meg termostathuset, men trenger ikke vannrailen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2015 Ikke for å ødelegge tråden din, men 7A og 3B-remhjul ser fysisk like ut, men går ikke om hverandre da 7A-remhjulet er tyngre, og kan bare brukes på 20v turbo sammen med 7A-svinghjul Slutter delenummeret på G er det 3B, slutter det på C er det 7A og slutter det på A er det 10v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2015 Ikke for å ødelegge tråden din, men 7A og 3B-remhjul ser fysisk like ut, men går ikke om hverandre da 7A-remhjulet er tyngre, og kan bare brukes på 20v turbo sammen med 7A-svinghjul Slutter delenummeret på G er det 3B, slutter det på C er det 7A og slutter det på A er det 10v Har ikke vært borti at det har bydd på problemer om svingningsdemper er fra ene eller andre motoren, så lenge den er fra 5syl. Har brukt dempere og svinghjul omhverandre uten problemer. Så det tar jeg med en klype salt. mulig du har rett, men rart da man har har svinghjul av forskjellig tyngde som går/er laget for flere motorer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2015 Hei jeg kunne tenkt meg termostathuset, men trenger ikke vannrailen Vi kan ordne en deal på det, men jeg er ikke hjemme før midten av desember. Skal også få sjekket opp delenummeret på svinghjulet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2016 Sjekka svinghjulet nå, men finner ikke noe delenummer. Eneste nummeret jeg fant var 099 02. Kammene er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2016 Kan vannrail brukes sammen med AAN innsug? Har du brukt den selv så du kan garantere at den er tett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2016 Har ikke brukt den selv. Sto på en motor jeg kjøpte. Motoren sto i en S2 før, så jeg vet rett og slett ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2016 Fant 5 stk ubrukte dysehylser for 20VT, 150,- Har også et sett fjærer til Forge dumpventil, FMDVTUN. 250,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2016 Har også denne for salg enda: http://forum.vacn.no/showthread.php?274424-VDO-turbotrykksm%E5ler-1-2bar-m-holder-RS2-look Har også et sett NGK BKR8EIX, kun brukt til benking/innkjøring. Pris kan diskuteres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 27, 2016 Har også et sett H&R-fjærer til S2 Avant - 500,- Komplett 3" eksos til Audi RS2 - 3000,-. Uten katalysator, med slitasje. Må bytte flexirør, nytt følger med. De andre delene ligger også her, bare å komme med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 27, 2016 Bilder av eksos ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 27, 2016 Egner seg vel mest til en isbil eller noe lignende. Alle priser er villedende, det er bare å komme med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 28, 2016 Turbotrykksmåler solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 6, 2016 Er Vannrail Solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 6, 2016 Har div vannrailer om du ikke har skaffet . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 7, 2016 Er Vannrail Solgt ? Niks, har den enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 9, 2016 har du kammene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 29, 2016 har du kammene? De er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 15, 2017 Dysehylser solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 12, 2017 Har du eksos fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 21, 2017 Eksos solgt, foruten downpipe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...