2012 VW Touran 2.0 TDI Varebil. 170hk DSG.

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min Touran som pr. i dag er i daglig bruk. Den er eu godkjent, hatt servicer, og i meget bra stand generelt. Satt på H&R monotube justerbart senkesett, 19" Zito WP111 med 235/35-19 Dunlop Sport maxx RT som var nye i sommer. Har 17" vinterhjul med pigg, og ett sett med 15 eller 16" sommerhjul (husker ikke ")

Skinn interiør i mørk grå, bakseter følger med. Den har det meste av utstyr som : DAB, handsfree mobil, navi etc. F1 gir på ratt, tonede ruter med vindavisere, regnsensor, adaptive lys, ryggekamera, webasto med fjærnkontroll, varme i speil, ryggesensor, klima, kjørecomputer,autoblend i innerspeil. Og sikkert masse som jeg har glemt, det er bare å spørre hvis noe er uklart : klø :

Orginalt understell følger selvsagt med. Flere bilder av interiør etc kommer eller kan sendes på mail/mobil til de som øsnker dette.

 

Km: 60.000

EU: Ok

Service: Ok

Farge: Hvit

Pris: 220.000,-

Ingen heftelser!

 

touran2.jpg

touran.jpg

touran3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke satt på, hadde ikke bruk for det og ser bedre ut uten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke avtagbart orginalt ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke som jeg har sett. Skal se bedre etter når jeg kommer hjem etter helgen. Tror ikke det er noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

190.000,- årsavgift er betalt.

Kan også byttes i A4B8 Quattro/ A4 Allroad med mellomlegg fra min side så klart. Da med S-tronic kasse og s-line int & ekst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.