#1 Skrevet November 4, 2015 (endret) Vurderer å selge min Touran som pr. i dag er i daglig bruk. Den er eu godkjent, hatt servicer, og i meget bra stand generelt. Satt på H&R monotube justerbart senkesett, 19" Zito WP111 med 235/35-19 Dunlop Sport maxx RT som var nye i sommer. Har 17" vinterhjul med pigg, og ett sett med 15 eller 16" sommerhjul (husker ikke ") Skinn interiør i mørk grå, bakseter følger med. Den har det meste av utstyr som : DAB, handsfree mobil, navi etc. F1 gir på ratt, tonede ruter med vindavisere, regnsensor, adaptive lys, ryggekamera, webasto med fjærnkontroll, varme i speil, ryggesensor, klima, kjørecomputer,autoblend i innerspeil. Og sikkert masse som jeg har glemt, det er bare å spørre hvis noe er uklart Orginalt understell følger selvsagt med. Flere bilder av interiør etc kommer eller kan sendes på mail/mobil til de som øsnker dette. Km: 60.000 EU: Ok Service: Ok Farge: Hvit Pris: 220.000,- Ingen heftelser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2015 Flytter denne opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2015 Hengerfeste på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2015 Nei det har jeg ikke satt på, hadde ikke bruk for det og ser bedre ut uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2015 Det er ikke avtagbart orginalt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2015 Ikke som jeg har sett. Skal se bedre etter når jeg kommer hjem etter helgen. Tror ikke det er noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2015 Ser egentlig ikke sånn ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2016 Fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2016 (endret) 190.000,- årsavgift er betalt. Kan også byttes i A4B8 Quattro/ A4 Allroad med mellomlegg fra min side så klart. Da med S-tronic kasse og s-line int & ekst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 3, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73354160 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2016 Fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...