Bygge fra 2wd til quattro?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde i bakhodet å bygge min kjære 100turbo -90 modell til quattro.

Men hørte rykter om at d ikke er så lett?!

Sveising og kapping i bakchassiet,,,gulv og greier.

regner med jeg ikke får det godkjent : gråter : ....men d spiller ingen rolle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte hele bunnplata på bilen............pluss litt til sikkert. Det lar seg gjøre såklart men om det er verdt det er en helt annen sak : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Audi 100 skal det visstnok ikke være så store problemer å få det til å passe. Gulvet var klart med tunell for mellomakslen og sånt. Jeg var litt i kontakt med Auto Safe i Drammen for å få gjort det samme på 90'n min, der var det litt mer jobb, men for rundt 10.000 kunne bilen bygges om. (Dersom jeg hadde de løse Quattro delene ved siden av...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier du at d GÅR uten å sveise på en 100?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fester for klokka må vel uansett sveises inn??

 

 

 

nb jeg har liggende 200TQ understell om int. hint hint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt må sveises om på 100/200 også, for gulvet bak finnes ikke likt. Ikke et eneste feste passer overens mellom 2WD og quattro. Rett og slett et håpløst prosjekt nå som en ekte quattro har blitt så billig. I tillegg må man være ekstremt nøyaktig når dette festes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff kanskje bets å skrinlegge quattro-prosjektet da, da blir d nok en 100 turbo med 200front tilslutt, menmen...får finne meg en feitere og nyere TQ i senere tid.. =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delebil e kjøpt å æ så med EN gong at understellet bak ikje passa i d heile tatt....

d FINNES ikje festa å sett 4x4 stellet på i chassiet på 100'ern.

kjipt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.