#1 Skrevet November 5, 2015 Hei, jeg driver å bygger opp en S2 coupe 3B, og har en styreenhet fra 7A til overs. jeg legger merke til at den ser veldig lik ut utvendig, og på kontakten. Men er dette noe å ha for min del? med tanke på å omprogrammere den/deler el.l. ? eller om det da er greiest å bare selge takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2015 Kjempefin brevpresse. Ellers svært få bruksområder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2015 Med tanke på at 7A/NM-motorene har motorstyring fra Hitachi og 3B har Motronic (Bosch), er det ikke mulig å gjøre noen ting. Som Vidar skriver; brevpresse, evnt forsøk å selge den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2015 okei tusen takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2015 Hva kan jeg egentlig ta betalt for den, ved salg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2015 Tjah. Jeg kan vel personlig ikke se for meg at den er verdt noen kjempesummer. En 7A-motorstyreenhet passer jo kun til 7A. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...