Hjulebord for Vestfold lokallag FREDAG 4. desember 19.00 Peppes Pizza Tønsberg!

Anbefalte innlegg

VACN Vestfold lokallag samles igjen til det årlige

Hjulebordet!

ChristmasTreePizzaLarge.jpg

Vi møtes tradisjonen tro på Peppes Pizza i Tønsberg, og oppmøtet er FREDAG 4. desember, kl.19.00.

Antrekk: Pent

Meny: Peppes utsøkte varme og kalde retter (og rettigheter. Men som vanlig, ingen spiseplikt!)

Vi har reservert 'det røde rommet', og håper å samle mange nye og gamle medlemmer til felles hygge.

Det er lov å ha med en kompis, kone, mann, kjæreste etc, jo flere jo bedre!

Si fra om dere kommer under i tråden, evt. også hvor mange, så vi kan sikre nok plass rundt bordet.

Avtal gjerne felles kjøring hvis dere kommer 'utenbys' fra.

Håper å se mange nye og gamle medlemmer, dette er vanligvis ett av de livligste treffene i kalenderen og verdt å få med seg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir 2 stk herfra som tar turen : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen, vi blir 2 stk herfra, også! :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se ann om jeg tar en tur :)

Bilen står på "stylter" for tiden så knapp med tid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun dager igjen!

Kom igjen, folkens! Dette er årets siste høydepunkt! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det på tide å lufte dressen, stryke skjorta og pusse skoa - eller blåse støv av tiaraen! Årets Hjulebord nærmer seg med stormskritt! : rock :

Regner med at også årets fest kommer til å finne sin plass i historiebøkene, så dette vil du ikke gå glipp av! : ja :

Enda ikke bestemt deg for å gå? Sitt ikke hjemme når du kan være med på årets happening! Ta med kjæresten, kona, en kompis eller to! Vi har plass til mange festglade og blide folk rundt bordet. :venner:

Vi sees! :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og S2en kommer[emoji106][emoji4]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være jeg dukker opp, men skal tidlig opp og blir lang dag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være jeg dukker opp, men skal tidlig opp og blir lang dag!

Lang dag siger over i en hyggelig kveld med VACN-gjengen! Det er det verdt, vet du! ;) Håper vi sees! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forbanna jobb helg nå.. så går glipp av denne festen : bh : Ønsker dere en god kveld og masse hygge! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forbanna jobb helg nå.. så går glipp av denne festen : bh : Ønsker dere en god kveld og masse hygge! :-)

Det er to fredager i året man aldri kan jobbe: første fredagen i juli = Sommeravslutning/fest, og første fredagen i desember = Hjulebord!

Legg det i kalenderen ASAP!

Ha en fin jobbehelg og god jul så sees vi på nyåret! : ja :

Til resten - STRAX DAGS for Hjulebord - gleder meg til å se dere! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det blir bare en bedre opplevelse for hver gang[emoji4] For meg betyr det en del å komme og få oppleve samholdet! Jeg har ingen venner ellers. Men når jeg møter opp og får treffe folk fra lokallaget med samme lidenskap, da føler at jeg har noen[emoji4] Dette er bare helt topp![emoji106][emoji4] Så mange historier, ideer og løsninger! Herlig! Jeg tenker selv en dag å bruke verandaen hjemme for samling av god folket[emoji4]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er to fredager i året man aldri kan jobbe: første fredagen i juli = Sommeravslutning/fest, og første fredagen i desember = Hjulebord!

Legg det i kalenderen ASAP!

Ha en fin jobbehelg og god jul så sees vi på nyåret! : ja :

Til resten - STRAX DAGS for Hjulebord - gleder meg til å se dere! :)

Ikke lett med turnus arbeid vettu, men skal plotte det inn i kalendern!

Vi ses på nyåret vettu A-B hils gubben og God jul til dere begge! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lett med turnus arbeid vettu, men skal plotte det inn i kalendern!

Vi ses på nyåret vettu A-B hils gubben og God jul til dere begge! :-)

Hihi, jeg ser den! ;)

Kose dere masse i julen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det blir bare en bedre opplevelse for hver gang[emoji4] For meg betyr det en del å komme og få oppleve samholdet! Jeg har ingen venner ellers. Men når jeg møter opp og får treffe folk fra lokallaget med samme lidenskap, da føler at jeg har noen[emoji4] Dette er bare helt topp![emoji106][emoji4] Så mange historier, ideer og løsninger! Herlig! Jeg tenker selv en dag å bruke verandaen hjemme for samling av god folket[emoji4]

Takk for at du møtte opp, Anders! Like hyggelig å treffe deg hver gang, og å bli bedre kjent med deg! :) Husk å ta turen igjen når nyåret skinner blankt og ubrukt.

Som jeg pleier å si til nye medlemmer i Vestfold, dette er en fin og brokete gjeng. For vår del har lokallaget gitt oss gode venner for livet, det betyr ikke at de er (så) aktive medlemmer nå da livet har så mye annet å by på, også (: eek :). Men vennskapet består.

Vi er ikke så nøye på om du ble født med ski på beina, hodet skrudd på feil vei eller om du skulle være helt "normal"! Hovedsaken er samholdet og interessen vi deler. I VACN er det ingen som ser snålt på oss om tunet gror over av gamle biler (: flau :), om vi har olje under neglene eller vi skinner like blankt som bilen etter en pusse-seanse. Her er rom for oss alle! Det er jammen rom for å ta med sin bedre halvdel - eller en venninne/kompis om man vil.

Tusen takk til alle som tok en fredagskveld fri i julerushet og delte den med likesinnede! Tusen takk til de bedre halvdelene som sporty stilte opp! Vi er veldig glade for å bli kjent med dere, også! Det var veldig hyggelig å se dere alle sammen! :)

Det høres jo ut, Anders, som det kan bli flere treff enn de vanlige pizza-torsdagene neste år. Det setter vi pris på og gleder oss til!

Jeg kan jo røpe at det blir gokart på Håskenheim et par, tre ganger i løpet av kommende år, sikkert med litt etterpå-action på "Ranchen"... Le Mans 24 hrs blir det garantert i juni! Det 84. løpet i rekken finner sted kl. 15:00 lørdag 18. juni! Vi ser det direkte fra Le Mans distriktskontor på Fossan med BBQ og hold i gång så lenge folket orker (eller sovner...)!

Og har folket noen ideer til aktiviteter så sleng dem ut! :klapp: Jeg er veldig takknemlig for innspill.

Jeg regner med at det kommer et referat/bilder fra Hjulebordet ved lokallagslederen - men akkurat nå bruker han fønvinden og de deilige plussgradene til en storvask av Nazze! : ja :

GOD JUL til alle - håper å se riktig mange av dere Vestfoldinger i 2016! Første møtet er allerede torsdag 7. januar kl 18:30 på Peppes, Tbg. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt referat, som etterlyst av aktivitetsansvarlig!

Fruen, Kristian og jeg ankom litt over kl. 19, da vi kjørte oss litt bort når vi skulle plukke opp Kristian.

Da satt allerede endel benket rundt bordene, og etter en liten prat med betjeningen, fikk vi inn et bord til så det ble plass til alle. (De vi delte lokalet med hadde tydeligvis blitt litt flere enn avtalt.)

Mat ble bestilt, og vi hadde et hyggelig hjulebord med 12 glade deltakere!

Vi siste dro fra Peppes i 1.30-tiden. (takk for info, Anders! :)).

I drosjekøen rett ved der vi hadde parkert, traff vi faktisk på Kristian igjen! Vi kjørte dermed like greit innom Stokke med han og følget hans. :)

Takk for bra oppmøte, alltid like gøy å dele litt av vår tid med lokallaget!

20151204_202629-ANIMATION.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å høre!:) Like hyggelig å bli mer kjent med dere og resten av folket alt fra katte prat til bil :P:) Flott skrevet Anne Brit!

jeg dro ved 0130 tiden :) Da ble det ikke gamle veien hjem(E18), var så skutt.. Men verdt all tid og "kjørelengde":) Kom ikke noen bilder opp :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt referat, som etterlyst av aktivitetsansvarlig!

Fruen, Kristian og jeg ankom litt over kl. 19, da vi kjørte oss litt bort når vi skulle plukke opp Kristian.

Da satt allerede endel benket rundt bordene, og etter en liten prat med betjeningen, fikk vi inn et bord til så det ble plass til alle. (De vi delte lokalet med hadde tydeligvis blitt litt flere enn avtalt.)

Mat ble bestilt, og vi hadde et hyggelig hjulebord med 12 glade deltakere!

De siste dro fra Peppes i 1-tiden om jeg ikke husker helt feil.

I drosjekøen rett ved der vi hadde parkert, traff vi faktisk på Kristian igjen! Vi kjørte dermed like greit innom Stokke med han og følget hans. :)

Takk for bra oppmøte, alltid like gøy å dele litt av vår tid med lokallaget!

20151204_202659.jpg

Vi ble totalt 12 stk med 4 stk "koner"! Slett ikke verst! : ja :

Vel, Anders, dro du ved 01:30 så gjorde nok vi det, også. : vinke :

BE skal sjekke ut bildet! Akkurat nå sliter han med å komme seg til hektene igjen etter dagens "challenge" - nemlig løpe 5km med konemor! :klapp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Bilde' fikset! Ble ikke så mange, var mer sulten enn klar for å fotografere.. ;) Fikk hjelp av servitøren, da! (Som forresten gjorde en bra jobb! Takk til Peppes også!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke verst! Blir jo like spreke som alle de ville hestene under panseret i bilene deres : ja :

- - - Updated - - -

'Bilde' fikset! Ble ikke så mange, var mer sulten enn klar for å fotografere.. ;) Fikk hjelp av servitøren, da! (Som forresten gjorde en bra jobb! Takk til Peppes også!)

Ser bildet nå!:) Flott gjeng! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.