#1 Skrevet November 6, 2015 Heisann, kjøpte et sett med skinn interiør fra a6 c5 04 Fikk frem setene fint inn men ikke F*en om jeg får de inn bak noen værsåsnill kan hjelpe meg ? Hva må til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2015 Hjalp en kompis med akkurat det samme. Sitteputa bak får du nok ikke i, da den tar i dørene på begge sider. Passer perfekt mellom de små "putene" på hver side. Men var ganske mye custom på festene. Er en stund siden, men mener vi måtte korte inn ene feste nede på setet for å få det på plass. Men fekk det vertfall på plass. Verre med puta, den må nok kortes inn hele greia... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2015 Ja fant ut av dette , frem setene er plug & play men bak setene var værre med Selgeren tar ikke telefonen å svarer på ingen måter så sitter igjen med seter som ikke passer Hadde lest feil på forum a6 er litt breiere mens A4 seter er bolt on vist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2015 Kan vel ikke vente at selger tar tilbake seter som selges som a6 c5 seter og at du ikke får dem til å passe i en passat 3bg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2015 Jo, når jeg klart gir beskjed at jeg er usikker å vil teste dem først, så sier selger at det er greit og at jeg skulle ringe om det var noe problem:)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2015 Noen som vet om dørtrekk fra a6 c5 passer på mine passat 3bg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2015 Nei det passer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...