#1 Skrevet November 7, 2015 Som topic sier, noen som er interessert i dette før julebordet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2015 Jaja, antar det blir møte på Nini med folka da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2015 Jeg er klar for pizza imorgen, noen fler som er sultne eller blir jeg alene ved bordet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2015 Høres innmari godt ut med pizza - men vi skal til Skoppum og Dyrebeskyttelsen og hente vår nye datter! Håper å se riktig mange på HJULEBORDET FREDAG 4. DESEMBER KL 19:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2015 Ey! Alle dere som maste om pizza i Horten må melde dere på, da!! Vi var i utgangspunktet bizzi og ble brått ennå mer bizzi som fruen skriver, men Pizzanini har jo superdigg pizza, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2015 Må bli hjemme i kveld med barn. Fruen jobber kveldsvakt i dag, men hadde lett kommet og spist pizza med deg C-W om jeg hadde hatt kvelden fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2015 Ta med kidsa da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2015 Ble det noe pizza? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2015 Nja, satt til litt over 7, tok med den pizza og dro til Ca2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2015 Nja, satt til litt over 7, tok med den pizza og dro til Ca2. Ikke tapt bak en vogn, i alle fall! Bra du finner løsninger!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...