#1 Skrevet November 8, 2015 Ønsker å kjøpe turbo til min Audi s3 8l 1999 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2015 Ønsker å kjøpe turbo til min Audi s3 8l 1999 modell Original turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2015 Original turbo? Ja hvis du har [emoji6] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2015 K04-022 eller k04-023 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2015 Ja hvis du har [emoji6] Har en brukt en som er gått rundt 20 000 km, ikkje masse, men litt slakk inn og ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2015 "er det vanlig inn/ut slakk siden turboen er tom for olje?, eller ordentlig slakk?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2015 Er nok litt pga. Olja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2015 Er nok litt pga. Olja. Ok, hvor mye skal du ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2015 Har en ombygd s3 225hk turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2015 Har en ombygd s3 225hk turbo Hvor mye skal du ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2015 Den koster litt da . er nybygd med billett hjul 360 lager ny aksle og nytt eksos hjul tilpasset eksos huset . 7000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2015 Den koster litt da . er nybygd med billett hjul 360 lager ny aksle og nytt eksos hjul tilpasset eksos huset . 7000 kr Det er for dyrt, har ikke råd til [emoji6] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2015 Jo det koster litt , men da har man en "ny" da . kjøpe en gammel er jo sjanse spill da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2015 Jo det koster litt , men da har man en "ny" da . kjøpe en gammel er jo sjanse spill da . Jeg skal tenke litt på [emoji28] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2015 Kan gi litt i inbytte av gammel da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 9, 2015 Kan gi litt i inbytte av gammel da Jeg fikk ordnet det, takk for dere 😆 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 9, 2015 Jeg kjøpte ny turbo k04-023 og oljepumpe for 5000,- med garanti for 2år. Tror det er bra kjøp !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 9, 2015 Det kommer an på hvor du har kjøpt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 9, 2015 Hørtest ut som et kupp ja . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 9, 2015 Det kommer an på hvor du har kjøpt;) Alt er originalt Audi deler 😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...