Anbefalte innlegg

Den var bare knallfin! [emoji4]

 

Lykke til med salget! [emoji6] Burde jo gå unna ganske raskt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris 41900,- kr!

Det er rart ingen har sett på denne eller prøvekjørt. Veldig fin bil til denne prisklassen!

 

39900,- kr ink omreg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris 41900,- kr!

Det er rart ingen har sett på denne eller prøvekjørt. Veldig fin bil til denne prisklassen!

 

Ser på biler i den prisklassen der.Caddy,Golf,Passat,Touran o.l .Absolutt en fin bil og riktig farge,men syntes den har gått til for langt etter min smak,men det er kanskje bare jeg som har litt noia for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på biler i den prisklassen der.Caddy,Golf,Passat,Touran o.l .Absolutt en fin bil og riktig farge,men syntes den har gått til for langt etter min smak,men det er kanskje bare jeg som har litt noia for det?

Jeg har bytta veldig mye slitedeler på bilen. Kom og prøv bilen så blir du nok positivt overrasket. Kmstand er bare et tall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange folk som går glipp av mange gode biler for dem er livredd km.standen...mange som driter seg ut der og finner en med lav km.stand som kan vise seg og være en møkkabil...

Km.stand har lite og si....vedlikehold har ALT og si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med km stand kan jeg skrive under på det er mange som ser seg blindt på.

 

Har det siste året hatt to VW Bora som begge er kjørt over 300..

Kjøpte en Golf delebil i sist uke som kun har rulla 180, og denne ser mye verre ut under enn begge Boraene.

Vedlikehold har alt å si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris, Pris 37900,- kr ink omreg!

Kom og prøvekjør!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris, Pris 37900,- kr ink omreg!

Kom og prøvekjør!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye er denne senket? Hva slags senkesett har du? (Har Bora selv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mye lavere den er enn originalt. Men går ikke lavere bak, med dette settet. Ca 5cm bakkeklaring foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.