Anbefalte innlegg

Selger min Macbook Pro grunnet overgang til Windows pga bruk av diagnose systemer og hiddensprut som krever Windows. Dette er en sent 2011 modell.

 

Spec liste:

Prosessor: 2.4GHz Intel Core I5

Hukommelse: 4GB 1333MHz DDR3

Grafikk: Intel HD Graphics 3000 384MB

Lagring: 500GB harddisk

 

Har vært veldig fornøyd med denne Mac'n, og hadde det ikke vært pga behovet for Windows ville jeg beholdt denne, men ser meg nødt til å selge da jeg ikke ser det blir nødvendig med 1 stk Macbook og en windows laptop. Det følger med Microsoft Office pakke med Outlook, Excel, Windows Word og PowerPoint, etui for beskyttelse samt lang ladeledning inkl den orginale.

 

Før salg vil denne bli resatt til fabrikkinstillinger.

 

Pris: 4200,-

 

Ta kontakt via PM ved interesse.

image1.JPG

image2.jpg

image3.JPG

image4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke har bestemt deg helt så kjører jeg windowns på min mac selv, virtuelt med VMware fusion. Enkelt forklart kjører du win i et program/vindu og har full kompabilitet som på en PC. Bruker selv vag-com, ETKA, ELSA, vag can commander etc uten problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her. Funker utmerket til ETKA og vagcom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her. Funker utmerket til ETKA og vagcom
Hmm..Nå er ikke jeg noe hiddengeek, men etter å ha lest litt så kreves det lisens for windows er det korrekt? Eller kan alt gjøres ved å laste ned nødvendige oppdateringer og kjøre alt via boothcamp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du kan kjøpe windows med lisens. Selv kjører jeg windows XP da jeg ikke har hatt noe nyere windows operativsystem etter jeg ble kjent med Apple og syns XP er helt knall. Kjøper du en ny PC idag får du Windows med i produktet og da selvsagt lisens for den PCen. Du kan også kjøre windows gjennom bootcamp, ja men da må du restarte maskinen for å bytte operativsystem. VMWare fusion og Parallels Desktop er to programmer som lar deg kjøre windows i OSX samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du kan kjøpe windows med lisens. Selv kjører jeg windows XP da jeg ikke har hatt noe nyere windows operativsystem etter jeg ble kjent med Apple og syns XP er helt knall. Kjøper du en ny PC idag får du Windows med i produktet og da selvsagt lisens for den PCen. Du kan også kjøre windows gjennom bootcamp, ja men da må du restarte maskinen for å bytte operativsystem. VMWare fusion og Parallels Desktop er to programmer som lar deg kjøre windows i OSX samtidig.
Får ingenting av delene til å fungere. Mac'n er fortsatt for salg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.