#1 Skrevet November 10, 2015 Må ha nye sommerdekk til Sharanen, 225/50-17". Han på den lokale dekksjappa anbefaler at jeg prøver Nexen og sier at de er veldig gode og at jeg ikke vil merke forskjell fra Continentalene som nå er utslitt. Men jeg er skeptisk.......... Noen som har erfaring med Nexen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2015 Jeg har hatt nesen, det begynner dog å bli noen år siden nå, men var fornøyd den gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2015 Jeg har hatt Nexen N3000, varer evig pga hard gummi men er farlig glatte på vått og har ikke samme grepet på tørt heller sammenlignet med premium dekk på akkurat samme bil. Jeg hadde også Michelin og Bridgestone på samme bil. Michelin klart best! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2015 kjørt flere typer Nexen og er positiv til de. I mine øyne er det gode dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2015 Jeg har hatt Nexen N3000, varer evig pga hard gummi men er farlig glatte på vått og har ikke samme grepet på tørt heller sammenlignet med premium dekk på akkurat samme bil. Jeg hadde også Michelin og Bridgestone på samme bil. Michelin klart best! Er dette lenge siden? Og hva slags bil var det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2015 Er dette lenge siden? Og hva slags bil var det? Er en stund siden, 2007-2008 men hvis det er N3000 han vil selge så er det nok fortsatt akkurat samme dekket. Audi A6 C5 2.5 TDI Avant, fwd. Framtung grevling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2015 Hvis du skal ha sommerdekk i 225/50-17 så hadde jeg ikke nølt og handla meg Goodyear EfficientGrip Performance. De får beste oppnåelige score (B, aldri sett noen som får A) på rullemotstand, beste score (A) på vått grep og veldig lav rullestøy. Jeg har disse på mk4 Golfen min i 225/40-18 og de svarer absolutt til forventningene (hatt Michelin PS2, PS3 og til nå sist Super Sport før jeg gikk over til Goodyear EGP på denne bilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...