Anbefalte innlegg

Oppdatering:

Har nå løftet teppet på begge sider og fant fukt under teppet på passasjersiden, kun foran og ikke noe bak.

Det var våtest nærmest midtkonsoll, men det skyldes nok at bilen står parkert slik at den heller over til den siden.

Det var ikke vått oppover mot topedovegg, kun gulv. Vannet kommer da sannsynligvis inn ved døren et sted og renner mot midtkonsollen.

Står nå til tørk med kupevarmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det den beryktede dørpakningen, eneste løsningen jeg stoler på er desverre å parkere uten sideveis helning :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste løsningen jeg stoler på er desverre å parkere uten sideveis helning :(

Eller å parkere i motsatt retning. Det fungerte faktisk for meg med min Golf. Hos meg var det pakningen på platen som holder vindusheisen som var synderen, for hvis denne pakningen ikke er tett, så renner vannet inn på oversiden av selve dørpakningen, og inn på gulvet i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok av dørtrekket og løsnet boltene til denne platen og la i litt silicon, så tydelig at vann har kommet inn der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.