VW Passat 3.2 VR6 4MOTION DSG selges

Anbefalte innlegg

.....solgt.....

 

Hei.

Da skal denne flotte kjøremaskinen dessverre selges pga. overgang til billigere bil.

 

Se Finn.no annonse for flere bilder.

 

Pris: 246 000

 

_DSC0158.jpg

 

_DSC0155.jpg

 

Pen og mye påkostet VW Passat Highline R-line 3.2 VR6 4-Motion DSG selges.

Dette er en fantastisk kjøremaskin som ikke kan sammenlignes med tilsvarende biler uten samme motor, gir og drivverk.

Denne bilen er påkostet store summer gjennom den tiden jeg har eid den og fremstår som meget pen og veldig godt tatt vare på.

Alt som er gjort i mitt eie og på merkeverksted tidligere ligger godt dokumentert i en medfølgende mappe som med tiden har begynt å bli ganske så tykk.

 

Bilen er siden ny godt fulgt opp med servicer, og i tillegg til de vanlige serviceintervallene er det i mitt eie blitt byttet olje og oljefilter hver 10 000km.

Bilen har det meste av tenkelig utstyr som var mulig å få på denne bilen. Kan nevne bla:

- R-line

- DSG automatgir med F1 giring på rattet

- 4-motion

- Sort sportsinteriør med skinn/alcantara

- Cruise Control

- Integrert navigasjon og handsfree

- Lyspakke med Bi-xenon, lys under dører, lys ved fotbrønn, tåkelys

- Stor kjørecomputer

- 12 veis elektrisk justerbare framseter med minne

- Multifunksjonsratt

- Parkeringsensor foran og bak

- Integrerte barneseter i baksete (nakkestøtte medfølger ikke)

- Mørke ruter rundt om.

- Dekktrykkontroll

- Lys og regnsensor

- Automatisk klimaanlegg

- Alarm

- Auto-hold

 

 

Av påkostninger som er utført i mitt eie kan jeg nevne bla:

- Alle karosserideler som er mulig å skru av, dvs. fire dører, bakluke, framskjermer og panser er byttet. Hele bilen er i tillegg også lakkert opp. Dette er ikke utført grunnet skade, men pga generell slitasje over tid. Alt dette arbeider er gjort hos autorisert VW forhandler (Ljosland bil Kongsberg) så kvittering på deler og arbeid følger med.

 

- Nytt Westfalia avtakbart hengerfeste er montert men 100% ubrukt (tillat hengervekt 2200kg)

- Nye baklykter som er tonet ned tilsvarende R36 lykter

- Nye originale LED skiltlys

- Mørke blinklys på speil og frontfanger

- Bilen er senket med Eibach senkefjører 50/40. Dette er godkjent i vognkortet

 

Bilen har i mitt eie og etter lakkering alltid stått parkert i privat låst garasje og de veldig få gangene den er blitt parkert offentlig er det blitt parkert lengst unna andre, så bilen er å betrakte som 100 % ripe og bulkefri.

 

 

 

 

MTM felgene som bilen er avbildet med følger i utgangspunket ikke med.

Som sommerhjul følger det med originale 17’’ med gode sommerdekk.

Som vinterhjul følger det med originale 17’’ uten dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.

I dag har bilen fått fire kliss nye hakkapeliita R2 vinterhjul på originale 17", så nå er bilen klar for ny eier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.