#1 Skrevet November 11, 2015 Er på jakt etter reimhjulet som sit på veiva, saman med svingingsdemparhjulet, på 1,8 motor med servo. Trur hjulet som driv servoreima er "laust" og ligg utanpå det andre reimhjulet på veiva? Skal ha det på ein 1,8 16v KR motor. Skulle hatt dette på plass før eg set igong med registerreimbyte på Golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2015 Er det slik som til høyre du treng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2015 Hei. Det er litt vanskeleg å sjå ut frå bildet, men det er altså det hjulet som passar inne i det store reimhjulet på veiva. Festa med same gjennomgåande boltar. Altså litt mindere enn det største hjulet og med 4 boltar for innfestning og "stort" hol i midten. Det vi ser til venstre her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2015 Framleis på jakt etter eit slikt hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2016 Framleis på jakt etter eit slikt hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2016 Har plukket løst et slikt hjul ifra en KR motor om du er på leit enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2016 Då vil eg gjerne kjøpe det:)! Kor mykje vil skal du ha for det, inkludert frakt? Kunne sikkert ordna med henting, men det enklaste er nok å sende det i posten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2016 Sender deg en PM eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2016 Flott:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...