#1 Skrevet November 11, 2015 bremselyset og kjøre lyset mitt virker ikke? har prøvd å bytte bremselysbryter, er det noen som har strømskjema eller noe sånt på den bilen? eller vært borte i det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2015 Sjekket sikringer? Sjekket lyspærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2015 Du finner nok alt du trenger her: http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/TypC4/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2015 jeg har sjekket lyspærer sikringer og byttet bremselys bryter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2015 Dårlig jording? Ikke så sannsynlig om det skjedde på begge sider samtidig kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2015 kjørelys foran og bak virker ikke og ikke bremselys går dette i sammen på noen måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2015 Bremselysene skal gå direkte fra batteriet, dvs. uten at tenning er på. Derfor har dette i utgangspunktet ingen sammenheng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2015 Jeg hadde noe klatt med kjørelysa på min 94 Audi 100 c4 som nå er solgt. Da var det lysbryteren/hendelen som hadde takka for seg. Skifta den å alt funka fint etterpå ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2015 Lysbryter eller også tenningsbryter, ikke uvanlig at den ryker etter noen år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 15, 2015 Holder en knapp på bryter hendelen i og med at ingenting virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...