Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste fått varsellampe om høydejusteringen på lysene. Det er litt 50-50 om den kommer eller ikke. Noen ganger starter bilen med feil og kjører litt, før de plutselig går opp og ned igjen. Jeg ser jo at de noen ganger går opp og ned, og andre ganger ikke.

 

Jeg fikk ett tips om at det kanskje kan være dårlig smurt rett og slett.

 

Noen som har tips om hva man kan sjekke? Eller er det noe jeg bør sette bort når jeg snart skal på service?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i det siste fått varsellampe om høydejusteringen på lysene. Det er litt 50-50 om den kommer eller ikke. Noen ganger starter bilen med feil og kjører litt, før de plutselig går opp og ned igjen. Jeg ser jo at de noen ganger går opp og ned, og andre ganger ikke.

 

Jeg fikk ett tips om at det kanskje kan være dårlig smurt rett og slett.

 

Noen som har tips om hva man kan sjekke? Eller er det noe jeg bør sette bort når jeg snart skal på service?

 

Ta en titt på ledningene som går inn på føleren venstre foran. disse ledningene er litt korte fra fabrikk og det blir ofte brudd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. nå vet jeg ikke hvilken ledning det er.. men så skal det nevnes at det ikke er lenge siden jeg skiftet parkpære i venstre lykt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta sensoren foran her om dagen, etter det du beskriver som 50/50 en periode. Det utviklet seg til 90/10...hvor de 10% var i fuktig vær...

 

Etter bytte så har det vært borte.

 

Lett å bytte, 3 skruer, trenger av med hjulet om en ikke får bilen opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay.. skal snart på service med den, så spørs om de skal få sjekke det da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen spesiell feilmelding som dukker opp i vag-com på denne sensoren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk bare feilmelding i dashboardet når den feilet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg og får feilmeldingen, men jeg har vag-com så jeg tenkte å koble til den i løpet av påska og se hva slags feilmelding den gir.

Skal på EU-kontroll i løpet av april også, så det er jo på sin plass å få trøbbel med denne nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.