#1 Skrevet November 12, 2015 (endret) Da har jeg bestemt meg for å selge bilen. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67485342&searchclickthrough=true Audi s2 avant 1993. Pris: 120.000kr km: 260k Sted: Drammen Info taes på PM ved seriøs interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2015 Blå s4 på ønskelista? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2015 Blå s4 på ønskelista? Klart det Hval 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2015 Da er bilen på finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2015 fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2015 Fått solgt smykke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2015 Fått solgt smykke? Nei, har fått vinterlagring til den og vet ikke om jeg har hjerte til å selge den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2015 Fått solgt smykke? Nei, har fått vinterlagring til den og vet ikke om jeg har hjerte til å selge den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...