#1 Skrevet November 13, 2015 Hei, Har nettopp kjøpt en ekstra Audi 80 cab som jeg skal bruke en del deler ifra, men det meste kan jeg antakelig selge. bilen er forsatt i kjørbar stand. Det er en modell med ABS bremser og diffsperre blått skinn interiør (meget slitt førersete). Om det er noen her som trenger deler så ta kontakt. -Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2015 Er framskjermene hele og pene, uten rust? Pris i så fall? Samme med førerdør? Tar gjerne noen bilder også hvis du har. Virker forresten utløserne for lokket over taket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2015 Bakfanger ? Noen som vet om denne er lik s2 sedan ? Har du frontfanger også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2015 Har du radiator? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2015 Plast deksler rundt radiator ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2015 hei, Jeg vet ikke om det er samme fanger , men du kan få kjøpe den jeg har. har også frontfanger med lys. du kan sende meg et pristilbud på en PM om du er interessert. -Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2015 hei, Har ikke tatt stilling til radiator og deksel enda da jeg er litt usikker på den jeg har i godbilen. -Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2015 Hei, Fremskjermene er hele, venstre har litt ubetydelig rust i knekken innover i hjulbuen, Førerdør er helt ok, men dørtrekket er demontert, antakelig grunnet at når jeg prøver de elektriske vinduet går motoren, men vinduet står stille. Når det gjelder utløseren til cab'n prøvde jeg i går, men når tenninga og brekket sto på gikk ikke vinduene ned og lokket opp slik det gjør på godbilen. om dette er bryteren i brekket eller noe annet vet jeg ikke, men jeg fikk opp lokken på den manuelle måten. -Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2015 ABS bremser og diffsperrer Diffsperre? På en FWD? Bakfanger ? Noen som vet om denne er lik s2 sedan ? Lik som på Coupe, ikke lik som S2 sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2015 Hei Per, Vet ikke hvor du har det fra "på en FWD?" jeg har vel ikke sagt at det er firehjuls drift på den! Diffsperre betyr at du kan låse diffrensialen og at den da trekker likt på begge hjul. Vet ikke helt hvordan diffsperren er, med forrige eier sa det var det på den. Jeg ser den har ABS og en bryter som heter Anti lock, så det er vel en form for ESP av noe slag. -Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2015 Hei,Fremskjermene er hele, venstre har litt ubetydelig rust i knekken innover i hjulbuen, Førerdør er helt ok, men dørtrekket er demontert, antakelig grunnet at når jeg prøver de elektriske vinduet går motoren, men vinduet står stille. Når det gjelder utløseren til cab'n prøvde jeg i går, men når tenninga og brekket sto på gikk ikke vinduene ned og lokket opp slik det gjør på godbilen. om dette er bryteren i brekket eller noe annet vet jeg ikke, men jeg fikk opp lokken på den manuelle måten. -Geir Hvor mye skal du ha for forskjermene da, og evt. førerdøra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2015 Hei Per,Vet ikke hvor du har det fra "på en FWD?" jeg har vel ikke sagt at det er firehjuls drift på den! Diffsperre betyr at du kan låse diffrensialen og at den da trekker likt på begge hjul. Vet ikke helt hvordan diffsperren er, med forrige eier sa det var det på den. Jeg ser den har ABS og en bryter som heter Anti lock, så det er vel en form for ESP av noe slag. -Geir Ingen Cabrio ble laget med firehjulsdrift, så det er derfor jeg stlle spørmål til om det er diffsperre på den. Jeg har aldri hørt om en forhjulsdrevet bil som har diffsperre, hverken Audi eller noe annet merke. Ikke er det ESP heller på disse bilene. Det eneste de har er en knapp for forbikobling av ABS-bremsene. Jeg har selv eid flere slike biler, både som sedan og cabriolet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2015 Hva er tilstanden på taket? og hvilke farge på stoffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 16, 2015 (endret) Hei, Taket og duken er i meget god stand og farven er sort , men forrige eier har brukt en båtkalesje reparatør til og sette inn nytt vindu og der er det en glippe på venstre side av bakvinduet. Jeg har sagt til flere at jeg ikke vil demontere ting som gjør at kupeen blir stående åpen i vinter, men når sola begynner og varme igjen på våren så kan de delene også demonteres. -Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 2, 2015 Hei:) Den er grei! Kan snakkes igjen når det blir varmere i været ja! Selger du forresten baklykter? Hele rekka inkl. skiltramme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 23, 2016 Er taket solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 23, 2016 Har du baklys rampa som sitter på luka? Samme som 80/ 90 b3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 24, 2016 Hei, Lengesiden jeg har vært inne på forumet, beklager det. Bilen begynner og bli ganske ribbet nå så Taket er solgt, Setene er solgt, Baklysene er solgt, Hovedlyktene foran er solgt, Rattet er solgt, er det noe dere vil ha så kan jeg nåes på tlf 98220109 Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 24, 2016 (endret) Har du baklys rampa som sitter på luka? Samme som 80/ 90 b3? Baklysrampe er unik for Cabrio. (Bare sånn for info.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 26, 2016 Hei, Har nå demontert masse, bilder kan sees på finn.no Bilen skrotes før 17.Mai. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74919910 -Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 27, 2016 Har du fortsatt førerdør og høyre forskjerm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 27, 2016 hei, det ble faktisk hentet i dag, sammen med panseret. -Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 29, 2016 Katalysator, har du den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 1, 2016 Hei Mats, Ja jeg har den, men vurderer og beholde den. Har hørt at noen kun har fjernet innmaten og fortsatt fått den godkjent, noen her som vet noe om det? -Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 7, 2016 Vil få en fæl skrangle lyd om man fjerner innmaten. Gjort det på min og bråker latterlig mye, derfor jeg er ute etter "ny" med Innmat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...