#1 Skrevet November 13, 2015 Rs2 baklykter m mellomplate Ganske så grei stand utenom en sprekk i mellomplaten. Litt småskrubb rundt om ellers. HB over 500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2015 500ink frakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2015 Kjøper mellomplata! Send pris på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2015 Er også interessert i den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2015 Legg inn bud i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2015 500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2015 Får jeg de for 500eller? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2015 Oi beklager! Her har jeg ikke oppdatert eller sett... De ble solgt. Beklager så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2015 Mente det sto at det skulle gies bud i tråden jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 19, 2015 Ja det er riktig, og det var min feil og ikke følge med i tråden.. Beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...