#1 Skrevet November 15, 2015 (endret) Hei Ønsker å kjøpe RS4 b7 avant, aller helst helt original. Når jeg først skal ha en sånn bil vil jeg ha mye utstyr Ikke skadet. Carbon rensing av motor. Utstyr: -RS stoler -Lambo ratt -Soltak -Navi plus -Cruise control -Keramiske bremser -Sport plus Ta kontakt om du ønsker å selge TLF:92026465 Mail:rmuldbakken@hotmail.com Bil som var akkurat som jeg vil ha tilsalgs i Sveits, men ble solgt før jeg solgte min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2015 Bumper denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2015 Da har jeg handlet RS4 avant ) Kommer til Norge rett før jul, gleder meg!! Avussilver, keramiske bremser, rs stoler og ratt, solarsoltak, bilstein coilovers++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2015 Nydelig, gratulerer så mye! Disse er vel ganske sjeldne med keramiske bremser? Mener det var en særdeles dyr ting å krysse av på lista. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2015 Nydelig, gratulerer så mye! Disse er vel ganske sjeldne med keramiske bremser? Mener det var en særdeles dyr ting å krysse av på lista. Takker Nei, var vel rundt 80 000,- om jeg ikke tar helt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2015 Takker Nei, var vel rundt 80 000,- om jeg ikke tar helt feil? Nøyaktig husker jeg ikke men det var omkring der et sted ja Bare å lage en tråd nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2015 Nøyaktig husker jeg ikke men det var omkring der et sted ja Bare å lage en tråd nå! Det skal jeg gjøre når jeg får bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2015 Hallo Roger! Gi meg en lyd når denne er i hus, den må beskues! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2015 Hallo Roger! Gi meg en lyd når denne er i hus, den må beskues! Hei du! Ja, det skal e gjøre. Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2015 Gratulerer med bilkjøp, du har noe å glede deg til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2015 Hjelpes.. Nydelige biler! Grattis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 12, 2015 Gratulerer med bilkjøp, du har noe å glede deg til. Takk for det - - - Updated - - - Hjelpes.. Nydelige biler! Grattis! Takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 20, 2015 Kom over denne skjønnheten på danskebåten idag Gratulerer med en nydlige bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 20, 2015 Kom over denne skjønnheten på danskebåten idag Gratulerer med en nydlige bil Hehe se der, bilen min Jeg får den i morgen tidlig: rock : Takk for det, gleder meg til å se den real life! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 22, 2015 Fikk den i går, herlig rå bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 22, 2015 Fikk den i går, herlig rå bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 22, 2015 Fikk den i går, herlig rå bil!! Du vet at du alltid er velkommen, Roger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 22, 2015 Fikk den i går, herlig rå bil!! Du vet at du alltid er velkommen, Roger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 23, 2015 Du vet at du alltid er velkommen, Roger?? Hehe skal ta meg en tur når jeg får skilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 23, 2015 Du vet at du alltid er velkommen, Roger?? Hehe skal ta meg en tur når jeg får skilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...