#1 Skrevet November 15, 2015 La merke til at vanntempmåleren på min RS6 går ned til null innimellom. Kommer og går litt. Noen som aner hvor jeg kan begynne å lete etter feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2015 Det er sikkert G62 vanntempføler,som fjusker ,men få lest ut feilminne evt få kjørt aktordiagnose på instrument for å utelukke at det ikke er feil med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2015 Har du et diagram som viser hvor jeg finner denne på BCY motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2015 http://audirssix.com/images/PDF_Documents/SSP%20991303%20The%20Audi%20RS%206.pdf?lbisphpreq=1 se side 26 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2015 Konge! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2015 Skal du bytte g62,sørg for å få med ny o-ring og klips i tilfelle du skulle være uheldig at det knekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2016 Ser ut til å være løst med ny vanntempsensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2016 Kjekt at det løste seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...