Anbefalte innlegg

Hei

Har en 2009 vw scirocco 2.0 tfsi manuell, som nettopp har passert 60k km. Og da er clutchen allerede utslitt : bh :

Har sett litt på pris på ny, men må også svinghjulet byttes?

Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel lik som på Golf GTI, så det finnes et hav å velge i. Endel kit leveres komplett med nytt enkelmasse svinghjul . Kan vel være lurest . På orginal effekt, så kanskje Sachs har noe snop.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel lik som på Golf GTI, så det finnes et hav å velge i. Endel kit leveres komplett med nytt enkelmasse svinghjul . Kan vel være lurest . På orginal effekt, så kanskje Sachs har noe snop.

Ja, understell/drivverk skal vell være likt på golf 5. Men det greieste hadde jo vært om jeg slapp å bytte svinghjul, om de er mulig å bytte hvær for seg :) Er vell ikke utslitt etter 60k det og?

Han som jeg snakka med mener jeg sa at clutchen var ventilert, så da måtte svinghjul byttes.

Prøvde å ringe møller i dag å høre, men åpen til 1600 betyr visst at det er for seint å ringe rett før [emoji35]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppgradert hadde jo vært greit, om den orginale skal gi etter så lett [emoji12] Desverre litt vanskelig på lærling lønn

Såvidt jeg vet er motoren orginal, men har en plan om litt mer effekt 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakka med møller, og så lenge svinghjulet ikke er slitt, må det ikke byttes 😊Takk for hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.