#1 Skrevet November 16, 2015 Selger et sett s3 8l spindler foran. 1000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2015 Opp en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2015 er hjullagerene som følger med i orden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2015 er hjullagerene som følger med i orden? Lagrene må byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2015 Bud over 500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2015 Bud over 500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 26, 2015 500 + frakt så tar jeg dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 26, 2015 500 + frakt så tar jeg dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 26, 2015 500 + frakt så tar jeg dem. Om det ikke kommer inn noe høyere ila helga, får du de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 26, 2015 500 + frakt så tar jeg dem. Om det ikke kommer inn noe høyere ila helga, får du de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2015 Ble det fler bud? Er det de på bilde? Minnet ikke veldig om s3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2015 Ble det fler bud? Er det de på bilde? Minnet ikke veldig om s3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 28, 2015 Ble det fler bud? Er det de på bilde? Minnet ikke veldig om s3. Hei. Skal sjekke delenr for sikkerhets skyld, så jeg ikke selger noe som ikke stemmer. Men de satt på et understell jeg kjøpte til min s3, som ifølge selger hadde stått på en s3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 28, 2015 Ble det fler bud? Er det de på bilde? Minnet ikke veldig om s3. Hei. Skal sjekke delenr for sikkerhets skyld, så jeg ikke selger noe som ikke stemmer. Men de satt på et understell jeg kjøpte til min s3, som ifølge selger hadde stått på en s3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 29, 2015 Hei, kan komme med litt info, håper det er greit. Ut fra bildet, så er ikke dette fra en S3, tipper det kommer fra en bil med 288mm-bremser, f.eks en A3 1.8T eller Golf GTI. Dette ser man på plassering av hullet til bærekula, som sitter ca 3cm lavere på TT/S3/R32/CupraR. Resultatet er at geometrien i forstillingen endres = mer negativ camber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 29, 2015 Hei, kan komme med litt info, håper det er greit. Ut fra bildet, så er ikke dette fra en S3, tipper det kommer fra en bil med 288mm-bremser, f.eks en A3 1.8T eller Golf GTI. Dette ser man på plassering av hullet til bærekula, som sitter ca 3cm lavere på TT/S3/R32/CupraR. Resultatet er at geometrien i forstillingen endres = mer negativ camber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 29, 2015 Bilde for sammenligning: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 29, 2015 Bilde for sammenligning: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 29, 2015 Det ser ut til at det ikke er løse holdere til calippere og "kort" avstand fra bærekule til drivaksling. Sjekk opp du, så vet du og hva du har ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 29, 2015 Det ser ut til at det ikke er løse holdere til calippere og "kort" avstand fra bærekule til drivaksling. Sjekk opp du, så vet du og hva du har ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 31, 2015 Ikke lett å tyde delenr. Men ser jo på bildet Andreas la ut at de ikke ser like ut, så da fikk jeg feil info fra han jeg kjøpte understell av. Da regner jeg med at disse bare er å kaste, så da legger jeg ned annonsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...