#1 Skrevet November 16, 2015 Noen som har en 2e eller 3a motor liggende, så lenge blokka er komplett og i bra stand sp er jeg interessert,,.. pga har litt skjørte bank i min 1,9e SD 113hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2015 Jeg har ei komplett 2E blokk m/topp liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2015 har en hel bil du får for vrakpant med 2e motor. 96 passat stv bare å hive på bensin og prøveskilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2015 har en hel bil du får for vrakpant med 2e motor. 96 passat stv bare å hive på bensin og prøveskilt. her hvor?? - - - Updated - - - Jeg har ei komplett 2E blokk m/topp liggende. i ålesund? Litt langt unna meg ... om du ikke er i hedmark opplandsområdet noen gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2015 bilen står i kristiansund desverre,så er nok et stykke unna deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2015 ja, det blir for langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2015 ja, det blir for langt. da ryker den på hugger'n etter litt plukking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2015 Ta ut motor og ta den med på våler treff til våren😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...