#1 Skrevet November 16, 2015 Ønsker å kjøpe bremseskjold bak til Audi S6 C4 i ok stad. Kan være dårlig overflatefinish på de så fremt det ikke er kjeks. Er like på 2,2T og 4,2. Gi en lyd hvis du har noe liggende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2015 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2015 Hvis du ikke finner brukt, er de ikke så dyre på Møller.. Jeg fikk dessverre feil (til 2.3/2.8) og oppdaget det ikke før jeg skulle på med skiva, så da var det å pelle av og skjære av den bukkede kanten så pent som mulig, men det ble igrunn helt Ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2015 Jeg har noen liggende som trenger å pusses litt på å lakkes Send meg tlf på pm så sender jeg mms Mvn Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2016 Kjøpt nye originale! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...