#1 Skrevet November 18, 2015 Audi A4 3.0 TDI 2007 mod Styresentral til dieselvarmeren har kortsluttet pga overoppheting. Noen som har en å selge? Tar gjerne imot tips om hvor jeg kan få kjøpt en brukt men fungerende styresentral? Delebil.no har tilbudt meg komplett varmer, men jeg trenger bare styresentralen. På forhånd takk for alle tips! Har lagt til bilde av styresentralen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2015 Forsøkt å søke på delenummeret på ebay.com/.de/.co.uk etc? Finner ofte sånt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2015 Sant det, har bedt om delenr fra verkstedet men ikke fått svar ennå. Fant en komplett dieselvarmer på delebil.no, visstnok med styresentraler og det hele. Men jeg trenger jo bare styresentralen, så om noen trenger selve varmeren kunne vi eventuelt dele på den "pakken". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...