#1 Skrevet November 18, 2015 Er i ferd med å overhale understellet på en 1996 Audi S6 Avant. Det står nå utblåste Koni-dempere med ett Eibach-kit på den nå. Tror det er 30mm. Synes dog er den er litt for høy, og nå som jeg har alt fra hverandre vil jeg gjerne velge rett sett med en gang. Har allerede Bilstein B8-dempere jeg vil benytte, ergo er ikke justerbart et alternativ. Har søkt mye rundt men er utrolig mye forskjellig. Det igjengående problemet med disse er at de ble signe i en av endene. Hadde 40/30 på en A6 C4, og den ble for høy bak. Finnes det fks en leverandør som leverer 60/40? Eller blir 40/40 bra? Noen som har noen anbefalinger til senkefjører på denne bilen? Kanskje egne erfaringer å dele? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2015 Synes den så litt høy ut til å være med Eibach 30mm, men nå er jo standard C4 som 'Allroad' å regne.. Om du senker mer enn 30mm bør du fikse camberplatene, men da B8-demperne dine er laget for senkefjærer, kan du igrunn gå ganske langt ned uten problemer. H&R har vel et 45/40-kit så vidt jeg husker? Vet ikke om det lages lenger.. Etter min mening er vel de du alt har igrunn perfekte sånn kjøremessig, men ser at bilen kler å bli ennå litt lavere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2015 Interessert i å selge fjørene du har på nå eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2015 Synes den er fin med 30/30 som du har og mere kjørbar med det 👍 Jeg har 40/40 på min 100 som du kan se her hvordan ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2015 Synes den så litt høy ut til å være med Eibach 30mm, men nå er jo standard C4 som 'Allroad' å regne.. Om du senker mer enn 30mm bør du fikse camberplatene, men da B8-demperne dine er laget for senkefjærer, kan du igrunn gå ganske langt ned uten problemer. H&R har vel et 45/40-kit så vidt jeg husker? Vet ikke om det lages lenger.. Etter min mening er vel de du alt har igrunn perfekte sånn kjøremessig, men ser at bilen kler å bli ennå litt lavere! Jeg er all-in for å at senk skal være brukbar, men dette er ikke hverdagsbilen så litt mer senk skal den/jeg tåle Etter nærmere utforskning i delelageret ser jeg nå at det er originale fjærer bak. Høyden er veldig lik foran/bak på denne selv om. Er originalt sportsunderstell på denne, så da er det i så fall "30/20" nå. 45/40 hadde vært veldig interessant men finner kun 40/40 i sortimentet til H&R og er redd for en segen ræv.. Her er hva jeg har funnet: H&R 40/40 Ta Technix: 30/30 Vogtland: 35/35 Eibach: 35/30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2015 Interessert i å selge fjørene du har på nå eventuelt? Hvis jeg finner noe annet som passer så Synes den er fin med 30/30 som du har og mere kjørbar med det Jeg har 40/40 på min 100 som du kan se her hvordan ser ut. [ATTACH]232479[/ATTACH] Er mer kjørbar, men har fortsatt litt å gå på Det så bra ut med 40/40 på din! Er den litt høyere i front? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2015 Ja en tanke høyere i front dessverre, så tror nok 40/30 vil se best ut på disse bilene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2015 http://forum.vacn.no/showthread.php?278906-Ny-bil-p%E5-tunet-1996-Audi-S6-2-2Turbo-Veien-fra-delebil/page5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2015 http://forum.vacn.no/showthread.php?278906-Ny-bil-p%E5-tunet-1996-Audi-S6-2-2Turbo-Veien-fra-delebil/page5 Endte med å bestille 55/35 KAW, da jeg har hørt/lest mye skryt om komfort og utseende etter senk. Så får vi se om det var ett bomkjøp eller ikke Edit: til info fant jeg også ut at Supersport også har senk med ulik høyde foran/bak. Da med 60/40. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...