#1 Skrevet November 18, 2015 Må få rydda opp i litt deler og ting som ikkje blir brukt. Har 2stk G60 motora, begge er delvis demontert. 1 stk 1.8gti motor fra golf2. veit ikkje motorkode. 2stk 1.8L 16V motora ein KR og ein PL. PL motor er demontert. KR motor er topp tatt av. er rådebank i den. 1stk 2.0L 8V motor fra audi 80. 1stk G60 girkasse. 1stk G-lader, må overhales. Har og ned dreie s2 stempel til eine 16v motoren 8:1 i komp meine eg det var. Sveist s2 innsug med flens til G60 spjeldhus. Kappa og sveist S2 manifold. Da e vel sånn i gråve trekk da eg har. Selger helst alt samla. Må hentast i Hålandsdalen ca ein gooood time frå Bergen. pris 10000 for alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2015 Interessert i å selge K-Jetronic til KR løst ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2015 Ja vist eg finner det igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2015 Vet du om den er i bra stand ? Jeg tenker på komplett luftfilterboks med k-jet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2015 ja det var hvertfall. skal sjå om eg finner det i helga. Husker det var problem og få start på bilen, måtte alltid ta den på gir, men starta veldig lett da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2015 har du lednings nett til 16vkr ?fra sikrings tavla og ut til motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2015 Nei det trur eg ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2015 Fant du K-Jet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2016 Selger du pl eller kr kammene løst? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...