#1 Skrevet November 18, 2015 Skal å få takst på bilen min snart og må derfor ha på sommerhjul siden den ene felgen fikk en skade I smellen som ble. Regner med at bilen blir kondemnert pga omfanget på skaden. Hele venstre side må rettes og lakkeres pluss forhjulsstillingen og en felg har fått en smell. Kan jeg forvente å få igjen pris for en ny felg eller alle fire? Hva er vanlig i så henseende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2015 Skal å få takst på bilen min snart og må derfor ha på sommerhjul siden den ene felgen fikk en skade I smellen som ble. Regner med at bilen blir kondemnert pga omfanget på skaden. Hele venstre side må rettes og lakkeres pluss forhjulsstillingen og en felg har fått en smell. Kan jeg forvente å få igjen pris for en ny felg eller alle fire? Hva er vanlig i så henseende? Hei. Det er vanlig å gi erstatning på alle felger som har fått skade som følge av smellen. Så hvis det er ødelagt 3 felger får du sjelden 4 nye, kun 3 Hvilke Schmidt felger er det du har? Jeg skaffer felger fra Schmidt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2015 QWT.no har også Schmidt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2016 Hadde vært greit om jeg kan vise til en link mtp takstmann. Slik han ser hva det koster for en felg. Greit å ha noe håndfast å banke i bordet med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2016 Tror qwt.no har droppa Schmidt (eller blitt droppa av Schmidt), de føres ikke i webshopen lenger heller. Nærmeste man kommer online prisliste er vel fra utlandet: http://www.rimstyle.com/alloywheels/brand/?brand=schmidt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2016 Automote.no selger disse hjulene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2016 Hei.Det er vanlig å gi erstatning på alle felger som har fått skade som følge av smellen. Så hvis det er ødelagt 3 felger får du sjelden 4 nye, kun 3 Hvilke Schmidt felger er det du har? Jeg skaffer felger fra Schmidt. Heisann,jeg har Schmidt ML 8x15 ET 20 med 4x100 boltsirkel. Kan du gi meg en pris på en felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2016 Heisann,jeg har Schmidt ML 8x15 ET 20 med 4x100 boltsirkel. Kan du gi meg en pris på en felg? Ca 2429,- ink moms, pluss frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 11, 2016 Ca 2429,- ink moms, pluss frakt. Ok, driver du et firma eller privat? Skulle gjerne hatt bekreftet på mail fra et firma pga forsikringen krever det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 11, 2016 Ok, driver du et firma eller privat? Skulle gjerne hatt bekreftet på mail fra et firma pga forsikringen krever det Har firma som driver med import av bildeler. Sender deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...