#1 Skrevet November 20, 2015 Hvor i Haugesundsområdet kan de med sølvlodding? Hva er typiske steder de kan sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2015 Spørs hva du skal ha loddet, men en gull/sølvsmed er det første jeg tenker på. Ikke butikken altså, men smeden som fagperson. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2015 Jeg skulle ha loddet denne sprikken Slaglodd er også en mulighet sies det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2015 Det der ser mer ut som en jobb for en rørlegger, spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2015 Jepp. Du kan ta det med til din lokale rørlegger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2015 Alle som driver med sveising fikser det der. Siste jeg ville ha brukt er en rørlegger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2015 Tja - En rørlegger som holder på med feks; trykkluftrør klarer vel det? Er det ikke standard prosedyre å lodde/sveise sammen slike rør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2015 Utstyret kjøper du på Clas Ohlson eller Biltema, de har slagloddetinn, flussmiddel og varm nok blåselampe begge steder. Så svaret er vel egentlig 'hjemme'! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2015 Hei... Det beste er å bruke sølvlodding, da slipper du å få så stor varme på røret, Banjo-nippelen er mest sannsynlig også sølvloddet. Et mekanisk verksted har vanligvis dette og kan gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2015 Ikke den fineste loddingen, men den skal bare være tett. Kosta meg ingenting heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...