1994 Polo Style/GT prosjekt/delebil

Anbefalte innlegg

Jeg har innsett at tiden ikke strekker til for å få orden på Poloen min, og det er heller ikke så fryktelig mye arbeidslyst for denne bilen her heller. I tillegg må jeg nok flytte min quattro hjem til garasjen min da vi blir kastet ut av vårt felles mekkeverksted. Da er det bare å kvitte seg med Poloen ASAP. VACN-pris er 5000 kr! Fin prosjektbil eller bruk den som delebil... Særdeles morsom å kjøre med stive fjærer og villig 75-hesters motor!

 

Bilde fra glansdagene

3A81537C-orig_zps00ff6f29.jpg

 

Det er en prosjektbil fordi den har stått parkert i to år.

-Fjæring må ordnes, da den står på originale fjærer foran, 40 mm senk bak. Senk foran (60 mm) og org. bak medfølger naturligvis.

-Bremsene trenger overhaling, den har VWII calipere med Golf 1 GTI vent.skiver og klosser.

-Det begynte å dryppe litt bensin i sommer, ukjent om det er rust i tanken eller bare sprekt slange.

-Interiøret er fra Polo GT og er i bra stand, men trenger en ordentlig rens (igjen) pga mugg og jordslag som igjen kommer av en lekkasje så det kommer vann i bilen.

-Dørene er rustne, men jeg har delebil med bra dører i riktig farge.

-Høyre kanalen trenger litt nytt metall

-Eksosanlegget er ikke skiftet ut til GT spec, men jeg har dette liggende.

-Motoren som sitter i bilen er den fine og turtallsvillige 75-hesters Polo GT-motoren. Denne er ikke skrevet inn i vognkortet. Den originale 55-hesteren inkl ledningsnett etc følger også med på kjøpet

-Girkassen er 5-trinns GT

-Har også delebil med orignalt svart taktrekk, og noe bra karroserideler som bra framskjermer og frisk plåt til å sveise rust på hovedbilen (veldig lite som må sveises). Det er også ekstra frontlykter, griller og andre ting som følger med

-Sommer- og vinterdekk i originaldimensjon følger også med. 14" Yokohama dekk kan også følge med, men Votex-felgene skal jeg beholde selv

-Bilen(e) må hentes på henger!

 

Tråden om bilen, med masse bilder og info her: http://forum.vacn.no/showthread.php?224526-1994-Polo-Coupe-GT-Caf%E9-Racer

 

Bilde av interiøret

20130518_160535_zps20a446fb.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er interessert? Hadde vært trist å måtte sende den til pressing... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har denne bilen stående fremdeles, men jeg (fruen) vil ha den vekk. Den havner på hoggeren om ingen er interessert i den, men jeg har virkelig ikke lyst til å hive den på søpla. Dvs. at om du er interessert så går den billig. Dvs 3000 kr. Bilen er ikke kjørbar. Den har stått i flere år. Den står akkurat nå med std fjærer foran, senk bak. Styrestag er ikke ordentlig festet til tannstang eller fjærben. Liten ukjent bensinlekkasje nær tanken, mulig bare slange som har sprekt. Mugg og jordslag i interiøret, men blir strøkent med rensing. Lite rusthull i venstre kanal. Hadde bilen vært i nærheten av veteran så hadde jeg kanskje hatt litt motivasjon til å sette den i stand, men akkurat nå er det ikke tid eller penger til denne bilen.

 

Jeg kan kontaktes på en av følgende:

 

Epost: pervariant@gmail.com

Messenger: m.me/per.h.lindgren

sms: 917 34 144

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du noen ekstra dører?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.