Vintertreff 2016 - Noe info?

Anbefalte innlegg

Tidsskjemaet mitt gikk på en smell, men ballen ligger hos de som vi ønsker å bruke til treffet i vinter så vi må bare vente på at de godkjenner alt vi har diskutert så langt. Håper å komme med info om tid og sted snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper det ikke blir for langt unna for min del. da det hadde vert morro og vert med. er fra nordland/sortland så blir fort mange timer i bil....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper det ikke blir for langt unna for min del. da det hadde vert morro og vert med. er fra nordland/sortland så blir fort mange timer i bil....

Jaa du.. Sortland er jo ikke akkurat veldig sentralt ;) Vi skal prøve så godt vi kan å få ting nærme våre medlemmer, men siden vi har et langt land så kan det bli litt distanser. Får håpe vi treffer iht. distanse når jeg har ting 100% klart, for vi ønsker jo at så mange som mulig skal være med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har god tro på at dette blir bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.