#26 Skrevet Oktober 28, 2017 Kom du fram til noen løsning til slutt? Jeg har samme problem på en Audi a6 2008, har prøvd både beskrevet løsning med vagcom og ved å ta sikring til mottaker. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 28, 2017 Kom du fram til noen løsning til slutt?Jeg har samme problem på en Audi a6 2008, har prøvd både beskrevet løsning med vagcom og ved å ta sikring til mottaker. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Nei, webastoen gav også opp så da ble ikke paring av fjernkontroll prioritert. Hadde bilen på verksted av andre grunner å spørte om de kunne se på det, og i mitt tilfelle fikk de ikke kontakt med mottakeren i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 28, 2017 Nei, webastoen gav også opp så da ble ikke paring av fjernkontroll prioritert. Hadde bilen på verksted av andre grunner å spørte om de kunne se på det, og i mitt tilfelle fikk de ikke kontakt med mottakeren i bilen Aha, ok. Takk for svar! Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...