#1 Skrevet Juni 15, 2005 Har kjøpt nye hjul med 235/35-19", og det blir litt trangt når jeg slipper luftfjæringa helt ned, så jeg må valse litt. Noen som har erfaring med valsinga til (Onkel) Tom Brynildsen? Evt noen andre som kan fikse sånt i Lillestrøms-området på kort varsel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2005 Har kjøpt nye hjul med 235/35-19", og det blir litt trangt når jeg slipper luftfjæringa helt ned, så jeg må valse litt. Noen som har erfaring med valsinga til (Onkel) Tom Brynildsen? Evt noen andre som kan fikse sånt i Lillestrøms-området på kort varsel? Prøv Runar Jensen på forumet: ja : ... Bare søk på valsing, så finner du han, og send en Pm: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2005 Har hørt rykter om at onkel tom ikke driver med dette lenger jeg er ikke sikker. Har gode erfaringer med han ihvertfall.. har sett mye av det han har gjort og han tok en golf 3 jeg hadde. den ble valset mye. Men hør med runar som nevnt tidligere.. han er nok og treffe rundt lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2005 har snakka med onkel tom, og det skulle ikke være noe problem det. Men det virker som han er litt opptatt. skulle først ta det en kveld denne uka, men da jeg ringte på tirsdag hadde han ikk tid. skulle ringe igjen nå på tirsdag. men jeg er redd det kan bli ny utsettelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...