#1 Skrevet November 23, 2015 Hei. Min søster har en Audi A4 1,9Tdi PD AWX 130Hk. Jeg kjørte denne bilen I sommer, da den gradvis begynte å jukse, merket dette ikke spesielt mye når man kjørte normalt, men ved tomgang så rister motoren. Ved pådrag virker det som om det er normal effekt og man merker ikke noe til det. Fikk et tips om at det kan vere dysene som lekker kompresjon, kjøpte et kit for alle dysene og overhalte dem uten hell. Prøvde så å byte ledningsnettet I toppen da dette også skal vere en vanlig feil, uten bedring. Har nå forsøkt å sette inn dyser fra en AVF, merker ikke forskjell til juksingen på tomgang, kanskje det kan vere en endring under kjøring, om det faktisk er forskjell fra tidligere når man kjører eller om det er placebo effect hvet jeg ikke da bilen nå har stått siden Juni. Her er ingen feil koder på motor. Noen som har noen gode tips eller hjelp å komme med? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2015 Sjekk stramminga på regreim. Var det som var feil med min 1.9 tdi awx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2015 Sjekk stramminga på regreim.Var det som var feil med min 1.9 tdi awx Hei. Var det strammeren din som var løsnet eller var det øverst på camhjulet? Skal også sjekke kammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...