#1 Skrevet November 23, 2015 A6 C4 Skinnseter, S6 refleksplate og S-ratt ønskes kjøpt for en god pris. PM om det skulle være noen som har til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2015 Er det svarte sports-seter du er ute etter? manuell eller elektriskte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2015 Svarte sportsseter ja, helst manuell da jeg ikke har elektrisk fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2015 Har svart delskinnsinteriør, kan ta bilder ikveld om det er intressant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2015 Har svart delskinnsinteriør, kan ta bilder ikveld om det er intressant? Ja er bare å sende bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2015 Bump. Fått tak i seter og ratt, men ikke refleksplate. PM om noen har til salgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2015 Jeg tror jeg har slik plate liggende. Skal sjekke i kveld og ikke minst om den er hel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 7, 2015 Høres bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 13, 2015 Bump Leter fortsatt etter refleksplate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 20, 2015 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 20, 2015 Spør Vidar Skotheim, tror han er hær på forumet, han har kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...