#1 Skrevet November 25, 2015 Har en nyrestaurert Audi 90q typ89 jeg vurderer å selge Mulighet for å få seg en fin go værs bil her 10v motor, skiftet regreim for ikke mange km siden. Bilen ble lakkert vinteren 2013, har holdt seg bra Ikke noe show finish, er noe små sigg Begge framskjermene ble byttet samtidig som den ble lakkert. Frontfanger trenger lakk, har både rs glassfiber og s2 fanger(trenger noe plastsveis) Har stått en stund stille, så må gå over bremser osv Mulig clutch må byttes, har ny liggende. Kan leveres ferdig EU-godkjent, noe vente tid må evt påberengnes da står uten skilt for øyeblikket Setter pris til 30 000,- åpen for diskusjon Flere bilder kommer, står på kaldt lager for øyeblikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2015 Noen som er interessert i sommerbil ? Egner seg jo egentlig best for vinter, snø og is disse bilene men Begynner å bli sjeldne med urørte 90er i disse tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2015 jeg vil gjerne ha mer bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2015 skal se om jeg ikke får tatt noen bilder på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2015 Hva slags årsmodell er dette Håvar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2015 Hei Lars det er en 90mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2015 Står den i Elverum/Sørskogbygda l? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2015 Nei, akkurat nå står den på ett kaldt lager på fæssa:) skal ha den opp igjen straks på ny året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2015 Du får kjøpe deg en 90 lars så kan vi sladde om kapp.. heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2015 He he hørtes moro ut det,får sperre av veien i svingen å kjøre rally da :-D .Ser ut som typ 81/85 er vanskelig å finne så da ser jeg på alternativer. Håvar: er det sportstoler i den eller sånne ultrakjee standard stoler? Farge interiør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 10, 2015 Ikke no dum ide gutter:) Er no sånn lys brun farge, ikke den fineste akkurat Men mener jeg kan ha no i svart stoff som kan følge med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 12, 2015 Får se på den da du får den hjem. Eller er den lett tilgjengelig på fæssa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 12, 2015 Vi kan nok ordne noe men skal straks ha den oppover igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 28, 2016 Er treg av meg, skal se om jeg får tatt noen bilder på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 8, 2016 Bilder hadde vært interressant ja .... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 8, 2016 Blir vel veteran denne før han får ut fingern..😂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 13, 2016 Nå bilder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 5, 2016 Se om jeg ikke får tatt noen bilder av bilen i morra En som har vært og sett på den, han har forsåvidt førstevalget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 20, 2016 Hatt en del som har vært interessert i bilen, men ingen som har dukket opp med penger enda Kan selges noe billigere sånn den står nå med noe småplukk Ny clutch følger med. lyshendel må byttes Speedometer og turteller har sluttet å fungere. Mulig det bare er instrumentet. Bensinmåler, tempmåler osv fungerer Høyre bærebru bak må byttes, følger med Står nå på 16" OZ Racing felger. Senkefjærer følger med Kan sende bilder på mms. Skal prøve å få tatt noen etterpå og legge inn her Bare å ta kontakt på pm ved interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 20, 2016 Få lagt ut bilder da! Kan også være interessert i en 90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 20, 2016 Bilder Litt møkkete men bedre enn ingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 20, 2016 Åssen er lakkering utført ? Proft ? Ser bilen er lakkert med dørhåndtak og spoiler montert.. Lyst på 90 igjen. Savner min første. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 20, 2016 Hadde den vært lakkert for utstilling, hadde man demontert speil, vinduer, spoiler osv Men er lakkert av en med over 10års erfaring, han tok både grunnarbeidet og lakkeringa Har holdt seg bra, noen små rustbobler på høyre bakskjerm Han fikk ett Meca verksted til å gå over motoren,før han satte bilen fra seg Ble byttet regreim osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 4, 2016 Vurderer å trekke bilen fra salg, etter jeg og brutter`n prøvde den en tur her Send pm ved interesse, så får jeg vurdere det litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 10, 2016 Har fått taki deler som må byttes Kan selges sånn den står til redusert pris 2.2 20vt motorprosjekt kan også følge med Har også s2 understell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...