#1 Skrevet November 26, 2015 Selger noen felger som jeg alikevel ikke skal bruke. Var beregnet på en sliten bruksbil, men litt endring i planene gjør at jeg heller ikke trenger de. Hva: RS4-II Replica ET: ET42 (er dårlig stempling på 3 av felgene, men på ene er jeg rimelig sikker på det er ET42 det står) Str: 18" Bredde: 8" De er noe slitt. Litt merker her og der, og slitt i lakken. Fått med bilder av de værste skrammene. Dekken er nok ok til en sesong til. Pris: 3000,- ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2015 Noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2015 Litt flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2015 Siste bildene. Har forresten stått på en 2001 Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2015 Kanskje greit å få med om det er vinter eller sommerdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...