#1 Skrevet November 28, 2015 Hei, jeg driver å kobler ett sett med hella extralys på firmabilen, det er en caddy med bixenon så har kjøpt en slik hos møller for å få styrestrøm: http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=2695 Jeg skal koble denne boksen til : CAN HI = ORANGE / GREEN CAN LO = ORANGE / BROWN Når jeg har demontert under rattet så ser jeg at det er flere plasser det er slike ledninger, la jo ikke merke til det før jeg tappet meg inn første plassen jeg fant slike ledninger. På bilder her ser dere hvor jeg har tappet meg inn, dette var feil plass tipper jeg da det ikke funket. Ser også at det er slike ledninger som går ned fra rattstammen, så mulig jeg skal koble meg på der? Står at jeg skal koble meg på comfort modulen, er det noen som vet hvor denne er? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2015 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2015 Lenge siden jeg har skrudd på de nå, men mener den sitter opp til venstre bak sikringsboksen der. Er 3 store stikk i den styreenhet type brun, svart og et til. Står det ikke noe mer informasjon om hvilken du skal ta ut fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2015 Takk for tips alt jeg finner utav er at den skal kobles "på" styreenhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...